W jaki sposób osobiście wykonać reklamę na busie?
Oferta reklamowa na służbowym aucie jest najtańszą metodą reklamy. Stanowi idealną opcję na pewne promowanie, produktu, własnej marki bądź też świadczonych usługi. Ruchliwość, opcja trafienia do innych grup odbiorców to zasadnicza zaleta grafik marketingowych na samochodach, ciężarówkach – autach.
Jak wykonać reklamę – wykleić swój pojazd?
Wbrew pozorom nie jest to szczególnie skomplikowana procedura. W zależności od tego, jaki posiadamy plan na swoją ofertę reklamową, owej techniki przygotowania będziemy potrzebowali użyć. Najpopularniejszą – popularną i najbanalniejszą do samodzielnego przygotowania jest grafika promocyjna przycinana z oklein samoprzylepnych. Jak się więc wziąć do sporządzenia naszego dzieła?
Po pierwsze powinno się rozpocząć od projektu plastycznego, mianowicie co a także gdzie powinno się znaleźć, w jakich kolorach, jak duże i najistotniejsze, na jakich fragmentach ciężarówki. Pod kątem faktu jak zaprojektujemy umieszczenie własnych napisów na poszczególnych podzespołach – kawałkach samochodu, będziemy musieli dopasować gatunek okleiny oraz opcjonalnie metodę jej nakładania. Polecamy amatorom, żeby zaczynali od płaskich powierzchni karoserii. Dlaczego ? – bowiem reklama w owych miejscach (równych) będzie najlżejsza do przyklejenia – oklejenia i jakby tego było mało, cena okleiny na płaskie nawierzchnie będzie tańsza od folii dla przykładu odlewanych.
Wstępny etap – projektujemy ofertę reklamową na ciężarówce.
Poczynając od czegoś takiego wszystko się rozpoczyna. Stanowi to pierwszy i główny krok, przybliżający nas do finalizacji projektu, jakim ma być obklejone w wyśmienitą reklamę na pojazd. Żeby stworzyć taki schemat, korzystnie by było mieć dowolny program graficzny. Zazwyczaj wykorzystywane do kreślenia grafik – reklam, są aplikacje wyprodukowane przez Adobe i Corela. W przypadku gdy posiadamy zainstalowany na komputerze którąkolwiek z odmian na przykład Illustratora, to trzeba zrobić zdjęcia z idealnie prostopadłej lokalizacji (absolutnie nie pod kątem), dwóch drzwi bocznych oraz tyłu pojazdu. Następnie należy starannie zmierzyć auto w „naturze” – tak byśmy mogli pracować nad układem w jakiejś skali. Sugerujemy wykorzystywanie skali albo 1:1, bądź jeden do dziesięciu. Unikniemy dzięki temu omyłki przy eksportach grafik do programów przycinających lub drukujących naszą przygotowaną grafikę. Skoro posiadamy już zdjęcia samochodu, poznaliśmy jego prawdziwe gabaryty, mamy komputer oraz prawidłowy program graficzny, to możemy rozpocząć projektowanie naszej oferty reklamowej.